۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۳
کد مطلب : ۲۷۰۵۹
امام جمعه شهر اردل:

شوراي نگهبان هميشه سد راه نفوذ دشمنان بوده است

امام جمعه شهر اردل گفت: شوراي نگهبان هميشه با اقتدار سد راه نفوذ دشمنان و نامحرمان انقلاب اسلامي ايران بوده است.
شوراي نگهبان هميشه سد راه نفوذ دشمنان بوده است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام موسي سلمان پور امام جمعه شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه شهر اردل ضمن دعوت خود و نماز گزاران به تقواي الهي گفت: نماز بزرگترين معروف است و براي ترويج اين امر ارزشي الهي مسئولين و مردم بايد تلاش کنند.

سلمان پور با بيان اينکه يکي از راه هاي کاستن آسيب هاي اجتماعي ترويج نماز است افزود: امروز هدف اصلي دشمن در تهاجم فرهنگي کم رنگ شدن حضور جوانان در مساجد است که وظيفه مسئولين فرهنگي در اين مقوله بسيار سنگين است و بايد برای ترويج،توسعه و تشويق جوانان به مساجد تلاش و همت ويژه اي داشته باشند.

امام جمعه شهر اردل با اشاره به توطئه هاي مختلف دشمنان براي نفوذ به کشور تاکيد کرد: امروز دشمن با تمام توان خود براي نفوذ در کشور و در بين نخبگان جامعه برنامه ريزي مي کند که يکي از اين مراکز مهم و مورد توجه آنها مجلس خبرگان و شوراي اسلامي است.

وي تاکيد کرد: شوراي نگهبان هميشه با اقتدار سد راه نفوذ دشمنان و نامحرمان انقلاب اسلامي ايران بوده است و جا دارد از اعضا اين شورا قدرداني کنيم.

سلمان پور اظهار کرد: دشمن به دنبال روي کار آمدن يک مجلس غرب‌گراست، اما شوراي نگهبان در وهله اول و سپس خود مردم با انتخاب نمايندگان انقلابي و شجاع به آنها اجازه چنين کاري را نمي دهند.

اين مسئول به جايگاه و اهميت شوراي نگهبان در ارکان نظام اشاره کرد و گفت: تاکنون صلابت و قدرت شوراي نگهبان باعث رشد و تعالي انقلاب شده و همواره انحرافات و تهديداتي که برنظام بوده است، آنها را به بهترين شرايط دفع کرده است.

حجت الاسلام سلمان پور گفت: شوراي نگهبان براساس قانون موظف است از ورود ناخالصي ها به ارکان نظام جلوگيري کند و تا به امروز عملکرد خوبي را در پرونده خودش به يادگار گذاشته است.

امام جمعه شهر اردل از سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل به خاطر افتتاح و شروع به کار بخش دياليز دربيمارستان امام رضا(ع) شهرستان اردل تشکر و قدرداني کرد.

انتهاي پيام/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۴۵:۰۹

8 Jan 2020